رویدادها آرشیو خبر ها
کار بزرگ ِ مربـی یوونتوس

کار بزرگ ِ مربـی یوونتوس

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس همواره نشان داده که مانند بسیاری از یوونتوسی های دیگر از نظر اخلاقی بسیار فوق العاده است و سَوای مسائل ِ فوتبالی در زندگی شخصی یک انسان خوب و مثبت است .

شب گذشته آنتونیو کونته به درخواستِ پسری به نام گابریله در برنامه ی " C’è posta per te " که از کانالِ 5 ایتالیا پخش می شود حضور یافت ، برنامه ای اجتماعی که به مشکلاتِ مردم در ایتالیا می پردازد .

پدر و پسری (بارتولو و گابریله) در این برنامه حضور داشتند که اهل ِ شهر ناپل هستند و به دلیل بحرانِ اقتصادی فقر آن ها نسبت به گذشته بیشتر شده. بارتولو (پدر) مربی یک تیم ِ محلی در یکی از استان های ناپل است و پسر ِ او که می داند پدرش یوونتوسی متعـصب است از کونته درخواست می کند که به این برنامه بیاید و کونته هم درخواست این پسر ِ جوان را می پذیرد .

در ابتدای برنامه ، پسر شروع به تعریف از پدر ِ خود می کند و می گوید که که از کودکی آرزو داشته مانند ِ پدر خود باشد .

سپـس مجری برنامه ، نامه ای را می خواند که پسر ِ جوان در آن از کارهایی که پدرش برای خانواده انجام داده و احساساتش نسبت به پدرش گفتـه است .

در حین خوندنِ این نامه طولانی دوربین بارها بر روی صورتِ آنتونیو کونته زوم می کندو کونته را در حال ِ گریه کردن به تصویر می کشد ; تعدادی از عکس های کونته :

http://www.shiaupload.ir/images/6385...3976809220.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/0226...8275208565.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/7701...7569461909.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/2314...3749571114.jpg

http://www.shiaupload.ir/images/5216...8002302465.jpg

و در نهایت این نامه با آخرین جمله که نوشته شده : "به من اعتماد کن بابا ، این فقط من نیستم که می گویم تو یک مربی (منظور مربی زندگی) هستی، بلکه یک آقایِ دیگر هم است که این را می داند " تمام می شود و سپس از کونته وارد می شود .

کونته کناره بارتولو (پدر) می نشیند و صحبت هایش را شروع می کند .

در ادامه می توانید ویدیو صحبت های کونته را به همراه زیر نویس دانلود و مشاهده کنید :

https://www.mediafire.com/?1yaszgqggwt7r4w

زیرنویسِ فارسی:
https://www.mediafire.com/?gh4r8x7t79778wg

توجه : زیرنویس ِ فارسـی به همـراه ویدئو نیست و به صورتِ جداگانه است ، ضمناً برای مشاهده این ویدیو حتماً باید از نرم افزار kmplayer استفاده کنید .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: